Tuesday 21 April 2009

KTMB


Hari ni aku terkandas dalam tren lebih kurang 5 jam….
Skit gak la pinggang neh duk lama2…. Tapi bile pikir2 blik, ni lah kali terakhir aku naik tren as a student…
Ntah bile ag dapat aku marasa saat2 indah mcm ni… pengalaman…
Mungkin keadaan hujan yg lebat telah menyebabkan tren xleh bergerak… bagus jgk… itu menandakan KTMB amat mementingkan keselamatan penumpang2 nyer…
Dahtue…diorang bagiplakbreakfast free… Alhamdulillah… rezekijgn ditolak…ngeeee…
Terima kasih KTMB!

Aku ni sebenarnya merupakan pelanggan setia KTMB.. lebih2 ag sejak jd student ni… aku agak fobia nak naik bus terutama skali waktu mlm… xtaula nape…
Biarlah org nak kata bosan ke apa ke naik tren ni…
Yg penting, aku rasa selesa, nak lg kalo amik 2nd clas n tempat tido (cukupla utk student mcm aku nie)…
Fuh… mmg selesa gle… mcm tido kat katil sendiri… nge…
Walaupun perjalanan mengambil masa selama 11 jam, itu tidak mengendurkan semangat aku utk trus menggunakan KTMB sebagai penghubung antara kampus dan rumah ku…

K la… end here… nanti aku sambung ag… nak exam dah nie… doakan kejayaan aku dunia akhirat k… insyaallah….

No comments:

Post a Comment