Monday 20 July 2009

I failed my driving test....

Mornink e'body!

NGEHEHEHEHEHE.....

i just failed my driving test last Friday!
really dissapoint me....

xpewla fwens.... anugerah dari kegagalan...
heheeheheh.... macam tak biasa wat keje dua kali jew aku neh...

STPM amik dua kali, MUET amik dua kali, subjek MNCs amik dua kali....
so, dah lali ngan perkara dua kali neh...
jangan kawin pown dua kali sudah...hehehehee
aiyo... simpang 44 malaikat....

aku failed coz peg JPJ tu garang sangat... (erk... salah kan JPJ plak kew?).... :D
hurm...
ok la... oleh kerana dah 3 ari aku tak 0n9, so, i'll cover all 3 days activities....


hurm...
FRIDAY - 17th july 2009

failed my driving test..
hehehehe.... senyum walaupon gagal test...
n petang tu jgk abah suh aku blaja drive krt dia....
hahaha.... sememangnya kereta abah aku amat digeruni oleh ahli keluarga aku sebab kereta dia amat susah untuk dikendalikan...
clutch yang panjang n susah nak tekan, non-power stereng yang sememangnya amat susah untuk dipulas, dan tempat duduk yang susah untuk dilaras...
maklumla, kaki pendek, so... kenalah kedepankan tempat duduk...
tapi, aku sahut cabaran abah aku utk drive krt dia, n akhirnya aku berjaya untuk membawa seluruh isi rumah ke kedai kat depan taman perumahan aku untuk membeli goreng pisang dengan menggunakan kereta abah...hohoho... malam tu aku tak dapat tgk citer Nur Kasih sebab mama aku nak tgk Sharifah Khasif bertilawah kat TV1... hehehehe

SATURDAY - 18th july 2009

aku tido balik lepas solat subuh... wahahahahahaha...
n aku terbangun balik lepas terbau nasi lemak mama....
ngehehehe... dah lama tak bekfest kat umah...
inilah faktor2 yang membuatkan BMI aku jadi tak seimbang....
tghari tu, aku ikut parents aku g anta ID ke pusat tuisyen nya di KL....
n sementara tunggu kelas dia abis, aku ikut parents g jenjalan sekitar KL.....
g umah makcik kat gombak, n pekena teh halia setiawangsa... sedapnyer....
dah lama tak minum petang kat situ....
pastu, biler ID dah bis kelas, kitorang pown ikotla abah pegi ke workshop yang merepair lori company nyer...
lama gak tggu waktu tu sampai perut aku menyanyi lagu Seri Dewi Malam...hehehehe
ptg baru kitorang dapat lunch kat Restoran Nasi Kerabu Ayam Percik Yati di Prima Saujana.....
manja gak aku ngan parents yer...
ikot je mana diorang g...
ala, sekali sekala.... hohoho

SUNDAY - 19th july 2009

aku kemas umah, n try drive krt abah agi....
hari utk aku duduk diam2 kat umah, tapi tak leh diam gak... heheeheheh
so, aku pown berkaraoke bersama family kat umah....
tema karaoke? seperti yang telah ditetapkan oleh pihak penganjur (iaitu parents aku) ialah lagu2 melayu asli....
so, keluarla segala album2 lama....
Bunga Melur... Setangkai Kembang Melati, Selasih ku sayang,... etc....
biler dah puas karaoke, practice berzanji plak...
dah lama tak berzanji... mama pown jadi semput... coz dia kata, dah tua... takleh nak control suara agi dah...hehehe....
dan buat pertama kali nyer aku mengakui yang adik aku, ID, mempunyai bakat untuk berzanji dan bertilawah apabila melihat kesungguhannya utk belajar dari mama....
hehehehe.....
Ellena plak asyik menganggu sesi pembelajaran kami kerana dia cemburu tak dapat perhatian dari kitorang...hehehe...
saje je Ellena ni kan...
mentang2 la dia yang bongsu... biler nak ajar berzanji taknak plak...
heheheheeh...

after maghrib baru abah anta aku balik IDFR sebab esok nyer nak kejew...
so, bermula la balik sesi rindu merindu kat family yang berada di Kajang Perdana...hehehe

so, inilah sedikit sebanyak aktiviti yang aku dah buat selama aku tak on9 3 hari neh...
so, ends here....
ada idea nnt, aku wat entri lain plak...
daa.............
opsss... lupa plak.... thanx Regina 4 giving me my fav noodle.... Mee Wantan!
i akan try masak biler bahan dia dah cukup k....:D

No comments:

Post a Comment