Monday 27 July 2009

YAKEB

hola....

YAKEB... stand 4 wat???

Yayasan Atlet Kebangsaan, Malaysia....
semalam n pagi tadi aku ada tengok bingkisan berita mengenai pelancaran yayasan ini....
lega sikit ati aku...
selama ni aku selalu jer tgk videoklip bersamamu yang dinyanyikan oleh Ayu OIAM....
khas utk bekas2 atlet negara yang kehidupan mereka tak semewah yang kita selalu gambarkan...
sedih sgt biler tgk video klip tu...
tak tau nape hati aku akan tersentuh setiap kali video tu ditayangkan....
mungkin atlet2 itu berumur lebih kurang abah.... so, aku pon anggap mereka seolah2 abah jgk....
anak mana yg tak tersentuh hati kalau melihat video klip tu...
aku bersyukur, walaupun aku dan keluarga hidup tak semewah mana, tapi kami alhamdulillah hidup bahagia....

tidak terucap kata2 trm kasih kepada mama n abah yang sentiasa membanting tulang empat kerat demi membesarkan kami adik beradik...
insyaallah... berkat doa mama n abah, anim akan cuba utk memperbaiki lagi kehidupan kita sekeluarga....
mama n abah adalah satu2nya permata hati anim yang tak ternilai dan tak akan ada sesiapa yang dapat menggantikan kedudukan mama n abah di hati anim...
semoga Allah S.W.T memberkati setiap perbuatan dan perlakuan kita sekeluarga....insyaallah...

dan saya, sebagai seorang anak, insyaallah, akan sentiasa mendoakan kehidupan yang terbaik kepada bekas2 atlet negara ini seperti mana saya mendoakan utk kedua ibu bapa saya....
amin.....

No comments:

Post a Comment